пл.Народна, 6, м. Перечин, 89200 тел./факс (03145)2-14-54 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Код ЄДРПОУ 40384254

 


 

Роз’яснення основних аспектів пенсійної реформи жовтня 2017 року

FaceBook  

Так, вчергове відбувся виїзний прийом громадян начальником об’єднаного управління Василем Кіриком та завідувачем сектору обслуговування громадян Оксаною Стегура у Тур’ї Реметівську сільську раду Перечинського району.

На  прийомі побувало 16  чоловік, які, в основному, ставили питання про порядок осучаснення пенсій відповідно до пенсійної реформи жовтня 2017 року, можливість виходу на пенсію жінок у 55 років, порядок перерахунку пенсій, призначення пенсій за вислугу років медичним та освітянським працівникам, мінімальна кількість стажу для призначення пенсії за віком і по інвалідності та порядок призначення пенсії по втраті годувальника, добровільне страхування, легалізація заробітної плати. На всі задані питання була надана кваліфікована та вичерпна відповідь працівниками Пенсійного фонду. 

Після прийому відбулася зацікавлена розмова з трудовим колективом  сільської ради, працівниками дошкільного навчального закладу, сільської культури та медицини. 

На завершення поїздки проведено зустріч з трудовим колективом Тур’ї Реметівського психоневрологічного інтернату. Працівники Перечинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Закарпатської області роз’яснили основні аспекти Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», який набув чинності 11 жовтня 2017 року. Зокрема, було наголошено на нововведення у плані добровільного страхування, наявності стажу для призначення пенсій з 01.01.2018 року, порядок зарахування стажу роботи працівникам, які оформлені в управліннях соціального захисту і займаються обслуговуванням громадян похилого віку та інвалідів, порядок призначення пенсій за вислугу років та по списку №1 і №2, тощо. Всіх працівників запрошено зареєструватися на веб – порталі для отримання якісної послуги Пенсійного фонду.

Після виступів працівників управління відбулася зацікавлена розмова з працівниками інтернату по схемі запитання – відповідь. На всі задані запитання була надана кваліфікована та вичерпна відповідь. 

Працівники об’єднаного управління провели також прийом документів від інвалідів, які не мають можливість подати їх особисто у громадську приймальню.